torsdag den 2. januar 2014

Velkommen til det nye år med guitar i hånd

Hvidtlysende fyrværkeri
Så er vi trådt ind i 2014 og jeg håber I alle må få et godt Nytår og at I alle må få spillet rigtig meget på guitaren i det nystartede år. Det gamle år bød på en start på denne blog efter længere tids ufrivillig pause, men nu skal vi have gang i den. Jeg lægger allerede op til at starte et kursus om bastoner og basløb på de dybe strenge, som kan gøre sangledsagelsen mere spændende.
Når jeg ser på bloggen er den fyldt med stof for begyndere og jeg vil opfordre de af jer, der hører til den kategori, til at gå på opdagelse. se kategori For Begyndere.
Nu vil jeg prøve at opprioritere stof, der prøver at lede videre ud over begynderstaidet og gennem hvad jeg i mangel af bedre ord kalder mellemfasen, der hvor man ikke er begynder længere men heller ikke lige kan kaldes viderekommen. Se som optakt indlægget Hvornår er man over begynderfasen på guitar?
Så jeg håber vi mødes rigtig meget on-line i dette år.
Godt Nytår.