torsdag den 10. april 2014

Glædelig påske, guitarspillere!

Ja, jeg ønsker jer glædelig påske, for dette bliver nok sidste indlæg inden påske, bortset fra en koncertanmeldelse af koncerten med Tommy Sands på Metronomen, som nok skal komme i næste uge - ja, og hvis der skulle ske noget interessant af interesse for denne blog, så skal det også nok komme på, men i hvert fald vender jeg tilbage efter helligdagene.
Som nogen nok har bemærket har bloggen her været lidt stille. Det skyldes dels tekniske problemer med min Netforbindelse, dels at arbejdet med at få mit Musikværksted gjort mobilvenligt tog noget længere tid end ventet. Nu kan man gå til det med mobil og iPad, og også den ordinære pc-udgave har fået en ansigtsløftning ved samme lejlighed. Muligvis vil der også komme mere stof på den, men jeg tør ikke love for meget i skrivende stund.
Kun at jeg altså vender tilbage med indlæg her, i første omgang ovennævnte koncertanmeldelse og ellers med nyt om guitarmusik, oplærende indlæg og meget andet. Du kan læse nærmere om hvad planerne er i indlægget om Undervisende indlæg på bloggen.
Ellers kan jeg da i anledning af årstiden anbefale dig mit indlæg om Påske- og forårssange. Hvis du skal holde en påskemiddag med venner og/eller familie i påsken, hvor du vil ledsage nogle skålesange med guitaren, så se mit indlæg Fødselsdags- og skålesange.
Der er i det hele taget nok at gå på opdagelse i her på bloggen, også på de eksterne links jeg har lavet, så det kan du også sidde og lave i påskedagene.
Fremfor alt:
Glædelig Påske!