torsdag

Musikværkstedet har vokseværk

På mit websted, som jeg kalder mit musikværksted, lægger jeg de pdf-filer ud, som jeg bruger som bilag til flere af indlæggende på denne blog, og lidt andet ud over det. Denne side har efterhånden fået vokseværk, for nu er der to ekstra sider på med indspilninger af covernumre, dvs., mine fortolkninger af andres sange og kompositioner og en side med nogle af mine egne sange og kompositioner. Du er velkommen til at besøge disse sider og tage en lytter, Mine covernumre og Mine sange og kompositioner.
Hvis du ikke har læst så mange indlæg på denne blog og derfor ikke rigtig ved, hvad jeg ellers gemmer på denne side, så tag da et kig på Mine undervisningsmaterialer, samlinger af sange til bestemte faser og oversigter og forklaringer til musikalske begreber, indeholder også ting jeg har brugt til illustration på denne blog. Måske finder du noget, der er brugbart for dig, hvor du nu er i din udvikling på guitaren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen til at give en kommentar: