tirsdag

Løsning på podcast er fundet.

Nu har jeg endelig fundet en god løsning på podcastproblemet i denne blog. Det var ikke lige sagen med Publizon. De er gode nok til e-bøger, men ikke det andet. Nu har jeg lagt lydfilerne på Google Drev og i de vil blive hentet derfra, når der klikkes på deres links i denne blog. I dag skulle jeg blive færdig med alle podcastlinks, de fleste er i orden nu.
Samtidig har jeg også arbejdet på at få renset ud i døde links, forældede nyhedsindlæg og andre ting. Det tager noget tid, men burde være afsluttet i denne uge.
PDF-filerne, som der er link til i denne blog, har jeg også lagt på Google Drev, og det betyder nok, at jeg, når de nye links til dem er indarbejdet, vil lægge Mit Musikværksted om. Det vil så fremover blive brugt til at fremlægge mine egne sange og kompositioner og mine musikrelaterede udgivelser, podcast o. l.
Nu håber jeg så også at få mere gang i nye indlæg på denne blog, men jeg tør ikke love for meget.
God Sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen til at give en kommentar: